Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Reference

Costa Coffee

Kavárenský řetězec

‚‚S agenturou Grizzlink jsme se poprvé potkali při tvorbě produktové kampaně pro nadcházející letní sezónu. Kreativní tým pro nás vytvořil klíčové vizuály, vymyslel názvy novým nápojům v limitované edici, postaral se o offline i online propagační aktivity. Spolupráce se dotkla také našich sociálních médií, pro které nám Grizzlink připravil kampaňové příspěvky. Po důkladné analýze přišel také s novou strategií, díky níž se nám podařilo oslovit doposud nepodchycenou, avšak velmi relevantní cílovou skupinu. Je nám potěšením s tímto týmem pracovat.”

Klient: Costa Coffee
Služby: Kampaně

Social:

Sedita Rodinné

Značka sušenek a oplatek

‚‚Původně jsme hledali pouze někoho, kdo nám vytvoří jednorázovou kampaňovou strategii. Kvalita odvedené práce agentury Grizzlink nás však natolik potěšila, že jsme se rozhodli spolupráci rozšířit a přenést ji také do roviny kontinuální správy našeho profilu na sociálních sítí. Na Grizzlinku oceňujeme orientaci na dlouhodobý růst našich výnosů, plnění cílů, úsilí stavět vždy na pevných základech. Jejich systém práce se značkou je důkladně propracovaný. Začíná detailní analýzou značky, pokračuje definicí cílové skupiny, až vyústí v jasnou strategii, jak a čím cílovou skupinu zaujmout. Tím se Grizzlink liší od ostatních a tím nás i přesvědčil.‘‘

Klient: Sedita Rodinné
Služby: Social Media, Kampaně

Social:

Medovník

Český výrobce tradičního staroslovanského dortu

‚‚S týmem agentury Grizzlink spolupracujeme už dlouho a stále nás to baví. Líbí se nám důslednost i odhodlání, s nimiž jde Grizzlink do každého projektu. Agentura nám spravuje sociální média, stará se o naši brandovou komunikaci a radí nám v otázkách marketingové strategie. Jsme rádi, že máme oporu v tak kvalitním obchodním partnerovi.‘‘

Klient: Medovník originál
Služby: Social Media, Strategie

Social:

Hayashi

Obchod s vybavením pro bojové sporty

‚‚Růst e-shopu jsme dlouho stavěli na výkonnostním marketingu. Tento přístup se nám však po čase přestal vyplácet a přestože jsme jedničkou na trhu, tržby začaly stagnovat. Agentuře Grizzlink se podařilo náš business znovu nastartovat. Tým Grizzlinku nám sestavil smysluplnou marketingovou strategii s ohledem na naše cíle i trh. Pomohl nám jasněji nadefinovat potřeby klientů napříč segmenty. Strategii promítl do brandové komunikace na sociálních médiích a vzal si pod svá křídla i výkonnostní marketing. Díky Grizzlinku zase rosteme.‘‘

Klient: Hayashi
Služby: Strategie, Kampaně

Social:

DIGI TV

Provozovatel satelitní a internetové TV

‚‚Agentura Grizzlink pro nás připravuje kreativní koncepty kampaní a komunikaci pro sociální sítě zaměřenou na budování značky. Pro sociální média nám Grizzlink vytvořil také strategii, díky níž jsme si ujasnili, kdo jsou naši zákazníci, jaké máme cíle a jaké metriky má smysl sledovat. Pomáhá nám také s rozvojem dalších komunikačních kanálů.‘‘

Klient: DIGI TV
Služby: Strategie, Social Media, Design

Social:

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

Marketingový výzkum: Kdy se do něj (ne)pouštět?

Marketingový, obecněji market výzkum dává dnes větší smysl než kdy předtím. Tržní prostředí začíná být čím dál tím méně přehledné a stejně tak naše rozhodování ovlivňuje daleko více subjektů spolu s jejich reklamními sděleními. Přesto někteří marketéři stále balancují nad otázkou, zda má pro ně výzkum význam. Výzkum dnes Také my v Grizzlinku jsme se ptali, čeho si klienti nejvíce váží na svých agenturách a jaká forma oslovení je pro ně nejlepší. To proto, že kdo se neptá, nic neví nebo toho ví aspoň méně. O našem výzkumu si můžete přečíst tady, pokud zrovna vy chcete vědět více. Přiznáváme, že…

Read more

Marketing Festival z gauče: Stál za to?

Tady virus, támhle omezení a rázem stál Jindra Fáborský pod pořádnou výzvou. Jeho oborová konference Marketing Festival se v tradičním pojetí rozhodně konat nemohla. A nekonala. Nahradil ji Marketing Festival Online, konference s předtočenými videy a živým Q&A.  Tomuto cukrátku jsme ani letos neodolali a na akci vyrazili. Ač jen na gauč v chill zóně své kanceláře. Co jsme si odnesli z přednášek? Brali bychom online verzi akce každý rok? Líbili se nám řečníci? Pohodlně se usaďte, medvědí tlupa začíná recenzovat Marketing Festival Online za 3, 2, 1… Tom Goodwin: Culture vs Technology – How To Really Transform for the…

Read more

Emoce v marketingu – marketing řízený emocemi

  ‚‚Nerozhodujte se, když jste hladoví, smutní, rozzlobení nebo unavení.‘‘ Kde se toto tvrzení, které nás učí již od malička, bere? S určitostí se dá říci, že emoce, a nejen ty negativní, mají na rozhodování značný vliv. Lidé emocemi hýří a nejdůležitější emocionální reakce (jako například strach, hněv a láska) patří k jejich instinktu přežití. Jak tento fakt souvisí s nákupním rozhodováním a co má společného s marketingem?   Rozhodnutí provázejí každodenní život. Denně procházíme kolem mnoha kaváren, v obchodě porovnáváme téměř identické prací prášky, v restauraci si vybíráme ten pravý stůl, ke kterému si sedneme. Každý den děláme nespočet…

Read more