Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Reference

Sedita Rodinné

Značka sušenek a oplatek

‚‚Původně jsme hledali pouze někoho, kdo nám vytvoří jednorázovou kampaňovou strategii. Kvalita odvedené práce agentury Grizzlink nás však natolik potěšila, že jsme se rozhodli spolupráci rozšířit a přenést ji také do roviny kontinuální správy našeho profilu na sociálních sítí. Na Grizzlinku oceňujeme orientaci na dlouhodobý růst našich výnosů, plnění cílů, úsilí stavět vždy na pevných základech. Jejich systém práce se značkou je důkladně propracovaný. Začíná detailní analýzou značky, pokračuje definicí cílové skupiny, až vyústí v jasnou strategii, jak a čím cílovou skupinu zaujmout. Tím se Grizzlink liší od ostatních a tím nás i přesvědčil.‘‘

Klient: Sedita Rodinné
Služby: Social Media, Kampaně

Social:

Costa Coffee

Kavárenský řetězec

‚‚S agenturou Grizzlink jsme se poprvé potkali při tvorbě produktové kampaně pro nadcházející letní sezónu. Kreativní tým pro nás vytvořil klíčové vizuály, vymyslel názvy novým nápojům v limitované edici, postaral se o offline i online propagační aktivity. Spolupráce se dotkla také našich sociálních médií, pro které nám Grizzlink připravil kampaňové příspěvky. Po důkladné analýze přišel také s novou strategií, díky níž se nám podařilo oslovit doposud nepodchycenou, avšak velmi relevantní cílovou skupinu. Je nám potěšením s tímto týmem pracovat.”

Klient: Costa Coffee
Služby: Kampaně

Social:

Hayashi

Obchod s vybavením pro bojové sporty

‚‚Růst e-shopu jsme dlouho stavěli na výkonnostním marketingu. Tento přístup se nám však po čase přestal vyplácet a přestože jsme jedničkou na trhu, tržby začaly stagnovat. Agentuře Grizzlink se podařilo náš business znovu nastartovat. Tým Grizzlinku nám sestavil smysluplnou marketingovou strategii s ohledem na naše cíle i trh. Pomohl nám jasněji nadefinovat potřeby klientů napříč segmenty. Strategii promítl do brandové komunikace na sociálních médiích a vzal si pod svá křídla i výkonnostní marketing. Díky Grizzlinku zase rosteme.‘‘

Klient: Hayashi
Služby: Strategie, Kampaně

Social:

Medovník

Český výrobce tradičního staroslovanského dortu

‚‚S týmem agentury Grizzlink spolupracujeme už dlouho a stále nás to baví. Líbí se nám důslednost i odhodlání, s nimiž jde Grizzlink do každého projektu. Agentura nám spravuje sociální média, stará se o naši brandovou komunikaci a radí nám v otázkách marketingové strategie. Jsme rádi, že máme oporu v tak kvalitním obchodním partnerovi.‘‘

Klient: Medovník originál
Služby: Social Media, Strategie

Social:

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

Ekonometrie jako řešení slepých míst v marketingové strategii: Představujeme ekonometrickou analýzu.

Výkonnost jednotlivých digitálních kanálů máte skrze ROI nebo ROAS spočítanou, ale nevíte jak zhodnotit přínos ostatních kanálů v offline prostředí? A jak analyzovat situace, kdy je zákazník rozhodnutý, že si váš produkt koupí na základě reklamy v televizi, a přes Google Ads už nákup pouze dokončí? Podle ROI v Google Analytics je tím přínosným kanálem Google Ads a televize zůstane bez atribuce. Ale nebýt ji, tak k nákupu nedojde. Jak se s tímto vypořádat? Grizzlink zařazuje do svých analytických služeb produkt, který tyto otázky řeší a který pomáhá značkám dělat informovanější strategická rozhodnutí: ekonometrická analýza. Do této doby byly ekonometrické…

Read more

Je reforma soukromí od Apple to nejlepší, co se marketingu mohlo stát?

Skandály typu Cambridge Analytica společně s pravidelnými úniky dat z Facebooku mají za důsledek to, že uživatelské soukromí se stává jedním z nejprotěžovanějších témat v rámci odpovědnosti firem vůči zákazníkům. Na počátku tohoto trendu stál minulý rok Google s oznámením konce cookies a hned v závěsu nyní běží další gigant Apple, který si toto téma vzal za své jako jeden ze základních stavebních kamenů svých produktů. Tou zatím nejzásadnější vlaštovkou je představení funkce App Tracking Transparency (ATT), která se uživatelů po aktuálním iOS updatu každá aplikace zeptá, zdali ji dávají svolení trackovat jejich aktivity. První výsledky ukazují na nesouhlas se…

Read more

Pod pokličkou nejdůležitější marketingové metriky, o které jste nikdy neslyšeli

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli. Náhrada pro Share of Voice. Sledovatel zákaznické poptávky. Prediktor tržního podílu. To jsou všechno přízviska, kterými marketingové osobnosti častují Share of Search.¹²³ Právem Marketing Week ohodnotil Share of Search analýzu jako jednu z nejdůležitějších věcí, které se za rok 2020 v marketingu staly. “Kmotři” metriky, Les Binet a James Hankins, byli díky tomu jmenováni jako jedni z “change makerů” roku 2020. O teoretickém kontextu Share of Search jsme se rozpovídali v minulém článku, zde. V tom dnešním popíšeme praktické využití tohoto nástroje. Budeme stavět na výzkumu od obou výše zmiňovaných průkopníků a představíme,…

Read more