Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Reference

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

Od Category Entry Points až po eliptický střih, aneb jak jsme točili televizní spot pro Telly

S poskytovatelem placené televize Telly spolupracujeme již od doby, kdy klient operoval ještě pod původní licencí jako DIGI TV. Napříč několika roky jsme měli na starost nespočet rozličných projektů. Jedním z nich byla rebrandigová kampaň v roce 2020 informující stávající i nové zákazníky o přeměně značky DIGI TV na Telly. Od samého počátku značky Telly zároveň spoluvytváříme obsah pro sociální sítě, zadáváme a zpracováváme výzkumy a vymýšlíme aktivační iniciativy. Po turbulentním roce 2021 jsme pro ten nadcházející připravili strategický komunikační plán čítající mimojiné i televizní spot. Začít s tak nákladnou produkcí a media plánem, jakým je vytvoření a nasazení kampaně v…

Read more

Jak vůbec funguje reklama?

V teoretické rovině figurují zavedené principy toho, co dělá reklamu efektivní. A ač se těmito rámci marketéři na vrcholové úrovni řídí, každá reklama si mezi profesionály najde své evangelisty i zatvrzelé odpůrce. Tím nejvíce polarizujícím příkladem poslední doby je kampaň Moldy Whopper od Burger King. Téměř okamžitě rozdělila marketéry na dva opačné tábory – ti, co tvrdili, že se jedná o jednu z nejlepších kampaní poslední doby, a ti, kteří jen nevěřícně zvedali obočí. Ale proč tomu tak je, pokud má reklama, jako každý obor, nastavené teoretické rámce toho, co by mělo být efektivní a co ne? Důvodem je způsob,…

Read more

Ekonometrie jako řešení slepých míst v marketingové strategii: Představujeme ekonometrickou analýzu.

Výkonnost jednotlivých digitálních kanálů máte skrze ROI nebo ROAS spočítanou, ale nevíte jak zhodnotit přínos ostatních kanálů v offline prostředí? A jak analyzovat situace, kdy je zákazník rozhodnutý, že si váš produkt koupí na základě reklamy v televizi, a přes Google Ads už nákup pouze dokončí? Podle ROI v Google Analytics je tím přínosným kanálem Google Ads a televize zůstane bez atribuce. Ale nebýt ji, tak k nákupu nedojde. Jak se s tímto vypořádat? Grizzlink zařazuje do svých analytických služeb produkt, který tyto otázky řeší a který pomáhá značkám dělat informovanější strategická rozhodnutí: ekonometrická analýza. Do této doby byly ekonometrické…

Read more