Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Reference

Medovník

Český výrobce tradičního staroslovanského dortu

‚‚S týmem agentury Grizzlink spolupracujeme už dlouho a stále nás to baví. Líbí se nám důslednost i odhodlání, s nimiž jde Grizzlink do každého projektu. Agentura nám spravuje sociální média, stará se o naši brandovou komunikaci a radí nám v otázkách marketingové strategie. Jsme rádi, že máme oporu v tak kvalitním obchodním partnerovi.‘‘

Klient: Medovník originál
Služby: Social Media, Strategie

Social:

Hayashi

Obchod s vybavením pro bojové sporty

‚‚Růst e-shopu jsme dlouho stavěli na výkonnostním marketingu. Tento přístup se nám však po čase přestal vyplácet a přestože jsme jedničkou na trhu, tržby začaly stagnovat. Agentuře Grizzlink se podařilo náš business znovu nastartovat. Tým Grizzlinku nám sestavil smysluplnou marketingovou strategii s ohledem na naše cíle i trh. Pomohl nám jasněji nadefinovat potřeby klientů napříč segmenty. Strategii promítl do brandové komunikace na sociálních médiích a vzal si pod svá křídla i výkonnostní marketing. Díky Grizzlinku zase rosteme.‘‘

Klient: Hayashi
Služby: Strategie, Kampaně

Social:

DIGI TV

Provozovatel satelitní a internetové TV

‚‚Agentura Grizzlink pro nás připravuje kreativní koncepty kampaní a komunikaci pro sociální sítě zaměřenou na budování značky. Pro sociální média nám Grizzlink vytvořil také strategii, díky níž jsme si ujasnili, kdo jsou naši zákazníci, jaké máme cíle a jaké metriky má smysl sledovat. Pomáhá nám také s rozvojem dalších komunikačních kanálů.‘‘

Klient: DIGI TV
Služby: Strategie, Social Media, Design

Social:

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

10 tajemství efektivního marketingu

‚‚…rozmohl se nám tady takový nešvar.‘‘ Markeťáci velice často používají aktivační kampaně a orientují se na krátkodobé výsledky. Tlak na okamžité výsledky může vést marketingové manažery k tomu, aby se zaměřili na taktiku rychlých prodejních kampaní. Ty mnohdy dokáží dočasně vypadat dobře a instantní nárůst prodejů potěší jak autory kampaně, tak vedení, ale z dlouhodobého hlediska se tato strategie nejeví jako příliš účinná. Proč? Problematika se týká širšího tématu marketing effectiveness. Toto spojení rezonuje marketingovým světem již několik let, a to nejen po publikacích Birona Sharpa (How Brands Grow), Bineta nebo Fielda. Peter Drucker kdysi velmi výstižně řekl: ‚‚Efficiency is…

Read more

Jak významnou roli hraje customer insight v marketingu?

V době nepřeberného množství produktů stojíme každý den před volbou. Produkt, který nakonec skončí v našem košíku, nejprve hodnotíme širokou škálou kritérií. O to spíš je pro značky důležité znát tato kritéria svých zákazníků čili získat kvalitní insight. Co je customer insight Jde o komplexní znalost našich zákazníků. Skládá se z různorodých dat získaných z rozličných zdrojů, a tak nemá smysl upínat pozornost jen na jednu skupinu dat nebo více důvěřovat jednomu zdroji. Pro získání kvalitního a pravdivého insightu musíme jít do hloubky a nedokreslovat si realitu vlastními domněnkami. Následně jsme schopni potenciálního zákazníka popsat nejen na základě sociodemografických údajů,…

Read more

Máte brief? A mohla bych ho vidět?

Klientským briefem to vše začíná. Představuje zásadní bod každého projektu, protože ovlivňuje průběh celé zakázky, efektivitu práce i kvalitu výstupu. Stručně a jasně definuje klíčové vstupní informace pro návrh řešení. Pokud při jeho tvorbě trochu (klidně i hodně) tápete, následující řádky vám můžou být inspirací, jak ke klientskému briefu přistupovat a na co při zadávání zakázky nezapomenout.  Jak se do lesa volá… Největší chybou, jakou může agentura udělat, je pustit se do práce bez zadání s jasně specifikovanými náležitostmi a doufat, že se trefí do představy klienta. Návrh řešení vystavěný na domněnkách ale nikdy nefunguje. Následuje nekonečno koleček korektur, nebo…

Read more