Nejen nový název a vizuální identita, ale i nová nabídka televizních programů, nový věrnostní program a nové služby. To vše obsahuje přerod dřívější značky DIGI TV na Telly.

Klient a zadání

Plán rebrandingu započal v létě 2019. Důvodem byla časově omezená licence na používání značky DIGI TV a také komplexní proměna produktů a služeb. Neměli jsme aktuální data k trhu placené televize, proto bylo jedním z prvních úkolů zmapování situace. Začali jsme přípravou výzkumu na obecné populaci a do rozhovorů se stávajícími zákazníky DIGI TV, abychom byli schopni novou značku postavit na kvalitních základech. Positioning značky pak vyšel přirozeně z toho, jaké bylo očekávání trhu a jaká byla interní představa o nové značce a co jsme byli schopni doručit. To vše s ohledem na postavení konkurence. Když byla strategická práce na značce Telly hotová, pustili jsme se do přípravy kreativního konceptu a výběru mediální agentury a televizní produkce.

Řešení

Maximum možného jsme podřídili cíli předání sdělení o tom, že se DIGI TV mění na Telly. Nebyla možnost pracovat s duálním brandingem v delším období, rebrandingová kampaň musela být krátká, ale intenzivní. Kreativní koncept si tak z komunikace DIGI TV půjčil pár povědomých prvků, abychom dokázali pochopitelně říct, že Telly je nástupcem DIGI TV a přináší mnoho nového a lepšího. Ze segmentace pak víme, že pro různé skupiny lidí jsou důležité jiné produktové vlastnosti – pro někoho jsou to pokročilé funkce ovládání, pro jiné třeba jen široká nabídka programů. Tyto klíčové benefity jsme zohlednili v sekundární komunikaci kampaně v online.

Výsledek

Nový positioning Telly je postaven na jednoduchosti a férovosti. Velmi rychle si ji proto oblíbí každý. Přirovnáváme ji k dalšímu členovi rodiny, který je tu vždy pro vás a díky nepřeberné nabídce programů se vždy se trefí do nálady všem. Vznikl tak televizní spot a OOH s hlavním sdělením, v kratších spotech pro digitál pak sdělení rozvíjíme a ukazujeme interakce Telly s jednotlivými členy domácnosti a představujeme klíčové benefity. V navazující aktivační fázi kampaně, kde si vyhodnocujeme cenu za lead, pak personalizujeme sdělení.

Co společně vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi si s vámi domluvíme schůzku. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.