Lokální brandová kampaň za omezeného produkčního rozpočtu s cílem zvýšit povědomí o značce mezi mladší cílovou skupinou a podpořit asociaci mezi Panzani a hudbou.
Zasaženo
0
tisíc uživatelů
při ceně
0,00
Kč za zásah.
Zasaženo
0
tisíc uživatelů
při ceně
0,00
Kč za zásah.
Zasaženo
0
tisíc uživatelů
při ceně
0,0
Kč za zásah.
Proč Kapitán Demo?
Hledali jsme kombinaci několika faktorů.
Bylo nutné vybírat pouze umělce s dostatečným povědomím. Jeho osoba by měla být zároveň v souladu s tónem kampaně – bohémský, apolitický a bez kontroverzní minulosti.
Poslední podmínkou byla vizuální kompatibilita jejich videoklipu s naším plánovaným formátem – split screen.
Navazujeme na kreativní trend, který vizuálně spojuje dvě nesouvisející videa.
Každá část videa splňuje jiný účel.
Kouzlo od Kapitána Dema přitahuje pozornost k něčemu známému, povědomému. Zároveň však divák vidí Kouzlo v kombinaci s něčím novým, nečekaným – značkou Panzani. Úspěšně tedy pracujeme s jedním z nejúčinnějších způsobů, jak upoutat pozornost – kombinací povědomosti a nečekanosti.
Silný branding Panzani ve spodní části poté obnovuje povědomí a vytváří nové asociace se značkou.