Vytvořit globální brandový koncept představující značku Daytrip americkému publiku? Umíme! Natočit video spot, který kreativně obstojí v USA? Yes! Připravit i mediální strategii? Jistě! A naplánovat a nakoupit média v USA. No problem!
97%
cílové skupiny se kampaň líbí
95%
publika motivuje k využití Daytripu na svých budoucích cestách
88%
cílové skupiny hodnotí Daytrip pozitivně
Daytrip je dopravní služba, která sdružuje prověřené řidiče aut z celého světa. Poskytuje spolehlivou a komfortní dopravu od dveří ke dveřím a zaručí bezstarostnost během cestování. Naším úkolem bylo vytvořit globální brandový koncept a představit značku americkému publiku cestujícímu do světa.
Kampaň probíhala v USA v letní dovolenkové sezoně. Hlavní část probíhala v digitálu - zejména prostřednictvím brandových online video formátů. Doplňkově byly využívány také statické formáty na sociálních sítích a v internetových lifestyle magazínech. OOH nosiče byly umístěny na strategicky významných lokalitách vybraných měst a letišť státu Kalifornie. Pro zvýšení zásahu cílové skupiny, která je neustále v pohybu, byly zvoleny radiospoty také v Kalifornii.
Co jsme v rámci spolupráce dále dělali?
➾ Výběr produkce / režie.
➾ Výběr US mediální agentury.
➾ Výběr OOH ploch + printu + rádií v Kalifornii.
➾ Exekuci digitálních kampaní.
➾ Kreativu pro online + offline.
„Z Daytripu se za ta léta stala sebevědomá globální značka a velký podíl na tom mají právě jeho profesionální řidiči z téměř celého světa, kteří zákazníkům zprostředkují perfektní službu. V kampani tedy propojujeme jejich sympatické tváře s hlavními produktovými benefity důležitými pro amerického zákazníka a to nám zároveň pomohlo vyjádřit i primární esenci značky.“ říká kreativní ředitelka Grizzlinku Iva Janigová.
„Skvělého partnera jsme našli v režisérovi Jirkovi Horenském a za ním stojící produkci Boogie Films, s kterými jsme byli na jedné vlně od treatmentu až po finalizaci spotu. Díky smart přístupu k zadání prokázali, že i v lokálních a navíc časově omezených podmínkách je možné vyprodukovat výstupy světové kvality,“ říká Jana Mišáková z Grizzlink, a pokračuje: „Klient nám kromě strategické a kreativní části svěřil i mediální stránku kampaně a této výzvy jsme se rádi ujali. Ve spolupráci s kalifornským mediálním domem jsme připravili nejen mediální strategii, ale realizujeme i samotný nákup mediálního prostoru.“
„Jde o naši první brandovou kampaň tohoto rozsahu. Doposud jsme se soustředili především na pokrytí v zemích atraktivních pro bonitní zákazníky, které jsme oslovovali prostřednictvím výkonnostních nástrojů. Nyní si však uvědomujeme potřebu budování značky, která nás dovedla právě k této brandové kampani,“ uvedla Markéta Bláhová, co-founder a COO společnosti Daytrip. Dodává: „Příslib značky zní „Měníme transfer na pohodlný a bezstarostný zážitek“ a naší misí je zprostředkovat jej zákazníkům na stejné úrovni kdekoliv na světě.“