Klient a zadání
Costa Coffee patří mezi významné kavárenské řetězce s pobočkami po celém světě. V rámci České republiky však zaznamenala společnost v některých svých kavárnách nižší návštěvnost. Aby na tyto pobočky své zákazníky upozornila, rozhodla pro kampaň na sociálních medií. Pro realizaci kampaně si Costa Coffee vybrala právě Grizzlink.
Řešení
Dle datové analýzy jsme odhalili potenciál oslovitelných uživatelů a vymysleli několik taktik pro jejich oslovení. Rozhodli jsme se cílit na mladší věkovou skupinu, dále pro geolokační cílení zákazníků, kteří se pohybují v blízkosti vybrané pobočky. Pro tyto kavárny jsme rovněž navýšili reklamní budget v rámci Facebooku a vytvořili různé kreativy dle denní doby, kdy se reklama bude zobrazovat (ranní nabídka, popracovní odpočinek atp.). Také jsme vyhotovili plakáty, menuboardy, obstarali focení i textaci k materiálům pro všech 51 poboček v České republice a Bratislavě.
Výsledek
S kampaní jsme zasáhli přes 230 tisíc uživatelů při ceně za jednoho 0,15 Kč, přičemž drtivou většinu tvořily skupiny 13-17 a 18-24 let (přičemž fanouškovské základně stránky dominovala kategorie 25-34 let). Zájem o reklamu projevilo 30 % zasažených ve věkové kategorii 13-17 let. Podařilo se podpořit vybrané kavárny s cílem zvýšení jejich návštěvnosti.
Napište nám
Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi si s vámi domluvíme schůzku. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.