Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o jazykových certifikátech od Cambridge English. Jeden produkt, tři různé cílové skupiny. S úspěšně složeným Cambridge English jazykovým certifikátem…

jste osvobozeni od maturitní zkoušky,
pokud jste v posledním ročníku střední školy.

dostanete bonusové body k vaší přihlášce,
pokud se hlásíte na vysokou školu.

máte větší šance na přijetí,
pokud jste noví na trhu práce.

Navzdory tomu, že Cambridge University Press & Assessment doposud nebyl na TikToku (ve středovýchodní Evropě), věděli jsme, že je to ten ideální kanál pro zasažení naší cílové skupiny – primárně studentů od 15 do 17 let.

Grizzlink spustil vůbec první kampaň pro Cambridge English ve střední a východní Evropě.

Kvůli třem velice odlišným důvodům pro zakoupení certifikátu jsme potřebovali tři různá hlavní sdělení pod jednotným kreativním konceptem.

Navzdory tomu, že Cambridge University Press & Assessment doposud nebyl na TikToku (ve středovýchodní Evropě), věděli jsme, že je to ten ideální kanál pro zasažení naší cílové skupiny – primárně studentů od 15 do 17 let.

Grizzlink spustil vůbec první kampaň pro Cambridge English ve střední a východní Evropě.

Kvůli třem velice odlišným důvodům pro zakoupení certifikátu jsme potřebovali tři různá hlavní sdělení pod jednotným kreativním konceptem.

Rozhodnutí jít na TikTok výrazně ovlivnilo kreativní formu. Nechtěli jsme vytvářet další reklamu, kterou uživatelé swipeupnou ve chvíli, kdy zjistí, že se jedná o reklamu. Chtěli jsme nabídnout přesně to, co uživatelé na TikToku hledají.

Zábavu.

Rozhodnutí jít na TikTok výrazně ovlivnilo kreativní formu. Nechtěli jsme vytvářet další reklamu, kterou uživatelé “swipe upnou” ve chvíli, kdy zjistí, že se jedná o reklamu.


Chtěli jsme nabídnout přesně to, co uživatelé na TikToku hledají.

Zábavu.

Zároveň jsme se chtěli vyhnout šíleným TikTok trendům, které většinou končí trapně a nedůstojně, když se je snaží zreplikovat značky.

Inspirováni Adrianem Blissem a Andrewem Roussoem jsme se rozhodli pro nízkorozpočtový a (alespoň na první pohled) ležérní skeč.

Přesvědčte se sami.

Jak můžete vidět, pro naplnění naší vize jsme se museli vydat poněkud… netradičním směrem. Možná i trochu off-brand.


Ale pokud chcete zaujmout cílovou skupinu na TikToku, musíte značku se stoletou historií lehce oprášit.

Jak můžete vidět, pro naplnění naší vize jsme se museli vydat poněkud… netradičním směrem. Možná i trochu off-brand.


Ale pokud chcete zaujmout cílovou skupinu na TikToku, musíte značku se stoletou historií lehce oprášit.

7 000 návštěv webu

Digitální část kampaně přivedla na web přes 7 000 uživatelů.

~ 500 000 kumulativní zásah

Kampaň zasáhla až půl milionu uživatelů. Zároveň způsobila dramatický nárůst organického vyhledávání jazykových certifikátů od Cambridge English a dalších klíčových slov jako cambridge, cambridge certifikát, cae apod.

23 000 lajků

Kampaň zaznamenala velké množství zaujetí – přes 23 000 lajků, 120 komentářů a 100 přesdílení.

Efektivita kampaně je vysoce nad běžnými výsledky zejména z pohledu uživatelského chování. Uživatelé ukazují vůli opustit aplikaci TikToku za účelem zjištění více informací o certifikátech na webu.

TikTok nejvýkonnější reklamy

Mimoto, dva ze tří spotů skončily na prvních místech v žebříčku nejvýkonnějších reklam na TikToku v segmentu vzdělávání.

Další projekty