Kašleme na všechny digibuzzwordy, vracíme se ke kořenům marketingu. Poradíme vám do čeho peníze i energii investovat a čemu se vyhnout. Najdeme společnou řeč s vašimi zákazníky, ale co víc, přimějeme je utratit jejich poslední kačku!
Proč?
Baví nás spolupráce všude tam, kde vidíme zapálení pro věc. Marketing vnímáme optikou poznáních, založených na vědeckých metodách. Zbavujeme se nešvarů spojených s rychlým rozvojem digitálu, upozaděním strategického vedení marketingové komunikace, plýtvaní peněz na nefunkční trendy nástroje nebo bezhlavé prodejní kampaně.
Jak?
V našem pojetí se na začátku pobavíme o stavu na daném trhu, kdo je zákazník a jaké jsou jeho motivy. Následně se zaměříme na cílové segmenty, které bude stát za to vytěžit. Určíme si svou pozici na trhu a určíme cíle k jednotlivým činnostem. Konečně ve chvíli, kdy známe zákazníka, víme jak a co říkat, připravíme exekuční plán s konkrétními marketingovými aktivitami.
Kdo?
Tým Grizzlinku tvoří jen schopní lidé se zápalem i bohatými zkušenostmi ze světa marketingu. Díky tomu dokážeme spolupracovat jak se startupy s globálními ambicemi, tak s tradičními českými společnostmi, ecommerce projekty, globálními korporacemi i institucemi veřejné správy. Klíčové je pro nás dosažení vytyčených cílů, smysluplná práce a výstupy, za nimiž si pevně stojíme.