Share of Search jako alternativa za Share of Voice?Read More5. 11. 2020by Tomáš Mocek Marketingový výzkum: Kdy se do něj (ne)pouštět?Read More21. 10. 2020by Adéla Romanczinová Marketing Festival z gauče: Stál za to?Read More16. 9. 2020by Adéla Jursíková Emoce v marketingu – marketing řízený emocemiRead More16. 7. 2020by Michaela Grancová Jak inovovat během zombie apokalypsyRead More18. 5. 2020by Adéla Romanczinová VIZUÁLNÍ IDENTITA Better / Faster / StrongerRead More14. 5. 2020by Kateřina Šuterová Podprahová reklama versus podvědomí v reklaměRead More23. 4. 2020by Michaela Grancová Social media hygiena aneb Tuhle chybu nejspíš děláte i vyRead More21. 4. 2020by Tomáš Mocek Co pěkného si klienti myslí o agenturáchRead More10. 4. 2020by Martin Dráb Stereotypy v marketinguRead More24. 3. 2020by Adéla Romanczinová 10 tajemství efektivního marketinguRead More18. 12. 2019by Tomáš Mocek Jak významnou roli hraje customer insight v marketingu?Read More5. 11. 2019by Adéla Romanczinová Máte brief? A mohla bych ho vidět?Read More30. 9. 2019by Iva Janigová Zlé, ošklivé digitální buzzwordyRead More17. 7. 2019by Martin Dráb 2 cesty k positioningu značkyRead More6. 6. 2019by Jiří Jakl Targeting vs Mass marketingRead More23. 4. 2019by Tomáš Mocek Ad Recall & Shared of Voice versus lajkyRead More16. 1. 2019by Petr Mayer Marketér není zákazníkRead More16. 9. 2018by Jiří Jakl Influencer marketing v roce 2018Read More8. 9. 2018by Petr Mayer Má IGTV potenciál zatopit YouTube?Read More7. 8. 2018by Petr Mayer Kompletní přehled Instagram reklamyRead More7. 8. 2018by Jiří Jakl Žily byly Instagram StoriesRead More7. 8. 2018by Jiří Jakl Výzva soudobých marketérůRead More19. 7. 2018by Petr Mayer Tři přístupy k brandinguRead More17. 7. 2018by Jiří Jakl Branding včera, dnes a zítraRead More17. 7. 2018by Jiří Jakl Fungující marketing není jen o komunikaciRead More17. 6. 2018by Jiří Jakl Když je marketing nákladovým střediskemRead More4. 6. 2018by Petr Mayer Píšeme o trendech a zajímavostech ze světa marketingu, reklamy a technologií.