Twitch nečekaným hráčem: Proč se na něj zaměřit i s vaší značkou?Read More15. 10. 2024by Barbora Řezáčová JINGLE: Tajná zbraň, na kterou se zapomínáRead More28. 8. 2024by Jakub Vlášek Síla komunity: Jak UGC ovlivňuje marketingovou komunikaciRead More6. 8. 2024by Barbora Řezáčová Brand kódy jako zkratka k silné značce na socialuRead More14. 6. 2024by Anastázie Černá 5 situací, kdy influencer není značce úplně k ničemuRead More2. 5. 2024by Anastázie Černá Proč 90 % značek na sociálních sítích selhává?Read More8. 3. 2024by Anastázie Černá Media hacking. Získejte z vaší kreativy imprese, za které jste nezaplatili – Druhá částRead More16. 8. 2023by Jan Petr Media hacking. Získejte z vaší kreativy imprese, za které jste nezaplatili – První částRead More27. 7. 2023by Jan Petr Tik, tik, tik…Tok: čas běží a vy ještě neděláte marketing na TikToku?Read More28. 2. 2023by Anastázie Černá AI – co to je a jak ji využívá dnešní marketing?Read More28. 11. 2022by Kevin Flynn Live shopping – yes, nebo děs?Read More30. 8. 2022by Kevin Flynn Mentální dostupnost jako cesta k růstu tržního podílu?Read More16. 6. 2022by Jan Petr Od Category Entry Points až po eliptický střih, aneb jak jsme točili televizní spot pro TellyRead More20. 4. 2022by Jan Petr Jak vůbec funguje reklama?Read More4. 11. 2021by Jan Petr Ekonometrie jako řešení slepých míst v marketingové strategii: Představujeme ekonometrickou analýzuRead More23. 9. 2021by Jan Petr Je reforma soukromí od Apple to nejlepší, co se marketingu mohlo stát?Read More15. 9. 2021by Jan Petr Pod pokličkou nejdůležitější marketingové metriky, o které jste nikdy neslyšeliRead More26. 1. 2021by Jan Petr Share of Search jako alternativa za Share of Voice?Read More5. 11. 2020by Kevin Flynn Marketingový výzkum: Kdy se do něj (ne)pouštět?Read More21. 10. 2020by Adéla Romanczinová Marketing Festival z gauče: Stál za to?Read More16. 9. 2020by Kevin Flynn Emoce v marketingu – marketing řízený emocemiRead More16. 7. 2020by Kevin Flynn Jak inovovat během zombie apokalypsyRead More18. 5. 2020by Adéla Romanczinová VIZUÁLNÍ IDENTITA Better / Faster / StrongerRead More14. 5. 2020by Kevin Flynn Podprahová reklama versus podvědomí v reklaměRead More23. 4. 2020by Kevin Flynn Social media hygiena aneb Tuhle chybu nejspíš děláte i vyRead More21. 4. 2020by Kevin Flynn Co pěkného si klienti myslí o agenturáchRead More10. 4. 2020by Martin Dráb Stereotypy v marketinguRead More24. 3. 2020by Adéla Romanczinová 10 tajemství efektivního marketinguRead More18. 12. 2019by Kevin Flynn Jak významnou roli hraje customer insight v marketingu?Read More5. 11. 2019by Adéla Romanczinová Máte brief? A mohla bych ho vidět?Read More30. 9. 2019by Iva Janigová Zlé, ošklivé digitální buzzwordyRead More17. 7. 2019by Martin Dráb 2 cesty k positioningu značkyRead More6. 6. 2019by Jiří Jakl Targeting vs Mass marketingRead More23. 4. 2019by Kevin Flynn Ad Recall & Shared of Voice versus lajkyRead More16. 1. 2019by Petr Mayer Marketér není zákazníkRead More16. 9. 2018by Jiří Jakl Influencer marketing v roce 2018Read More8. 9. 2018by Petr Mayer Má IGTV potenciál zatopit YouTube?Read More7. 8. 2018by Petr Mayer Kompletní přehled Instagram reklamyRead More7. 8. 2018by Jiří Jakl Žily byly Instagram StoriesRead More7. 8. 2018by Jiří Jakl Výzva soudobých marketérůRead More19. 7. 2018by Petr Mayer Tři přístupy k brandinguRead More17. 7. 2018by Jiří Jakl Branding včera, dnes a zítraRead More17. 7. 2018by Jiří Jakl Fungující marketing není jen o komunikaciRead More17. 6. 2018by Jiří Jakl Když je marketing nákladovým střediskemRead More4. 6. 2018by Petr Mayer Píšeme o trendech a zajímavostech ze světa marketingu, reklamy a technologií.