Bez obsahu
nejsou koláče
Nebo spíš: marketing s mdlým obsahem je jako kobliha bez marmelády. Nechutná dobře a nemá velký úspěch. Netvrdíme, že content je king a spasitel všech značek. Bez vizuálně atraktivního a čtivého contentu si k vám ale zákazníci nenajdou cestu. Pojďme společně dodat vaší marketingové komunikaci šťávu a výsledky díky na míru šitému obsahu.
Bez obsahu
nejsou koláče
Nebo spíš: marketing s mdlým obsahem je jako kobliha bez marmelády. Nechutná dobře a nemá velký úspěch. Netvrdíme, že content je king a spasitel všech značek. Bez vizuálně atraktivního a čtivého contentu si k vám ale zákazníci nenajdou cestu. Pojďme společně dodat vaší marketingové komunikaci šťávu a výsledky díky na míru šitému obsahu.
Co umíme?
Postaráme se o to, aby vaše značka byla vidět a aby ji spotřebitelé na první dobrou rozpoznali díky jejím charakteristickým rysům (čtěte brandovým elementům). Proces budování značky totiž stojí a padá právě na těchto elementech, díky kterým si vás lidé buď všimnou a zapamatují, nebo popletou s konkurencí a přehlédnou.
Rozpohybujeme animace a gify
Natextujeme web, připravíme PR články
Napíšeme poutavé copy na sítě
Vyfotíme jedinečné produktovky i moodovky
Natočíme reels, YT shorts a video spoty
Vytvoříme osobitou grafiku, nakreslíme ilustračky
- Rozpohybujeme animace a gify
- Natextujeme web, připravíme PR články
- Napíšeme poutavé copy na sítě
- Vyfotíme jedinečné produktovky i moodovky
- Natočíme reels, YT shorts a video spoty
- Vytvoříme osobitou grafiku, nakreslíme ilustračky
Svižně, pružně,
za fér cenu
Rozumíme vám. Chcete mít pravidelný přísun oslnivého contentu pro svou značku, nebaví vás outsourcovat tucet různých freelancerů a nemáte čas prosedět dva měsíce nad briefem a strategií. S námi si oddechnete. Máme sehraný tým zkušených kreativců a copíků, který pro vás udělá první poslední, aniž by vás neustále potřeboval k ruce. Potřebujete jeden PR článek měsíčně? Nebo tři reels? Nebo rovnou celý publikační plán na Instagram? Jak je libo.
Vy diktujete, my tvoříme.
Telly
TV, Strategie, Sociální sítě
Wobecare
Sociální sítě
Cambridge University Press & Assessment
TikTok
Sedita
Branding, Sociální sítě
Sedita
Branding, Web
Panzani
TikTok
CPI Property Group
Strategie, Sociální sítě
Nanie
Branding, Strategie, Sociální sítě
Daytrip
TV, Sociální sítě
Yolab
Branding, Go-To-Market Strategie, Sociální sítě
Panzani
TikTok
Daytrip
TV, Sociální sítě
Wobecare
Sociální sítě
Nanie
Branding, Strategie, Sociální sítě
Yolab
Branding, Go-To-Market Strategie, Sociální sítě
Sedita
Branding, Web
CPI Property Group
Strategie, Sociální sítě
Sedita
Branding, Sociální sítě
Cambridge University Press & Assessment
TikTok
Telly
TV, Strategie, Sociální sítě
Jak k práci přistupujeme?
1. Minimum vašich starostí
Nechceme a nebudeme vás otravovat s granulárním briefem. Nechceme a nebudeme si s vámi dva měsíce pinkat stostránkovou strategii.
2. Flexibilní výstupy
Dodáme vám přesně ty grafické a textové výstupy, které si v danou chvíli vaše značka žádá.
3. Solidní teorie
Aby komunikace splňovala cíle, vezmeme si k ruce teorii brandových elementů od J. Romaniuk a pracovní framework od Born social. Na vodě nestavíme.
Jak k práci přistupujeme?
1. Minimum vašich starostí
Nechceme a nebudeme vás otravovat s granulárním briefem. Nechceme a nebudeme si s vámi dva měsíce pinkat stostránkovou strategii.
2. Flexibilní výstupy
Dodáme vám přesně ty grafické a textové výstupy, které si v danou chvíli vaše značka žádá.
3. Solidní teorie
Aby komunikace splňovala cíle, vezmeme si k ruce teorii brandových elementů od J. Romaniuk a pracovní framework od Born social. Na vodě nestavíme.
Jenni Romaniuk
Teorie brandových elementů
Jak vytvořit nové neuronové spoje v přehlcených myslích spotřebitelů a zajistit si, že si vaši značku zapamatují a příště ji rozpoznají? Odpovědí jsou brandové elementy, neboli prvky vyvolávající u spotřebitelů vzpomínku na vaši značku, aniž by zmínily její jméno. Může se jednat např. o logo, barvy, font či znělku. Všechny brandové elementy přitom musí naplňovat dvě charakteristiky: fame (spotřebitelé si vytvořili silnou vazbu mezi vašimi brandovými elementy a vaší značkou) a uniqueness (vaše brandové elementy jsou spojované jen s vaší značkou).
Born Social
The Brand Building Framework
Efektivní budování značky pomocí kreativy vychází z kombinování a synergie třech různých kreativních formátů. Fame builders vypráví odvážné a velkolepé příběhy působící na emoce, jejich úkolem je vytvořit silnou emoční vazbu ke značce. K popularitě značky dále přispívají Short stories, neboli krátké monotématické příběhy v dynamickém formátu. Celou kreativní synergii doplňují Distinctive cues – jednodušší statické formáty využívající brandové elementy, díky kterým mají spotřebitelé značku neustále na očích.
Pojďte k nám,
nekoušeme
Už se nemůžeme dočkat, až přiložíme tlapy k dílu a vytvoříme obsah i pro vaši značku.