Preventivka je jedním z našich nejčerstvějších projektů a také druhou kampaní, kterou jsme pro Loono s radostí připravovali. Jedná se o launch aplikace, která má za cíl edukovat veřejnost v péči o své zdraví a ukázat, že právě s aplikací Preventivka už to jednodušší být nemůže.

Během příprav kampaně a vývoje aplikace jsme figurovali v roli konzultanta. Připravovali jsme nápady a připomínky k pojmenování projektu nebo k celkové komunikaci.

V rámci přemýšlení nad kreativním konceptem jsme vytyčili tón, kterému bylo nutné se vyhnout – strašení a alarmismus. Navzdory těžkému tématu jsme chtěli pracovat s pozitivitou a neutralitou.

Výsledkem je koncept „Jsem tu díky prevenci“. Myšlenku platformy prezentuje skrze příběhy jednotlivých Loono ambasadorů, kteří překonali nemoc právě díky prevenci. Pro nafocení jednotlivých portrétů jsme zvolili spolupráci s fotografem Lukášem Dvořákem.

Kampaň probíhala na Facebooku, Instagramu a ve veřejném prostoru offline. 

12800

uživatelů používalo Preventivku během prvních měsíců

3800

z nich podstoupilo na základě jejího používání preventivní lékařskou prohlídku

205

z nich díky Preventivce včas odhalilo nemoc

7

životů bylo zachráněno díky včasné prevenci

Další projekty