Dobré nitro je projekt neziskové organizace Loono, kterému jsme pomohli na svět pro bono. Má za cíl destigmatizaci duševních onemocnění a vzdělávání veřejnosti v jejich prevenci.
Naše stopy v projektu najdete všude – od komunikačního konceptu, přes název, logo a hlavní vizuály, až po doporučení k nastavení online kampaní do reklamních systémů.
323tisíc
Reach
1.4mil
Imprese
4,35
Frekvence
Na základě cílů projektu, průzkumu o duševním zdraví a po dlouhých diskusích vznikl název Dobré nitro. Funguje v rámci široké komunikace, evokuje péči o duši a ukazuje pozitivní výsledek self-care.
Symbol mraku je logem projektu. Je metaforou stavu duše, vnitřního světa, myšlenky. Jeho podoba ladí s vizuálním stylem Loono a propojuje všechny kampaňové vizuály.
V rámci druhé fáze kampaně vznikly další vizuály pro online a CLVs, které projekt několik týdnů komunikovaly ve veřejném prostoru.
V jejich návrhu jsme navázali na původní koncept a vizuál, kterým jsme kampaň odstartovali a ukotvili. Chtěli jsme hravou formou upozornit na nejčastější onemocnění, proto jsme zvolili styl hádanek, které pomůžou vzbudit aspoň malou zvědavost a zamyšlení nad problematikou duševních onemocnění.
Kampaň probíhala na Facebooku, Instagramu a Instagram Stories. Kombinace různých kreativ, formátů a optimalizací tak doručila velmi dobré výsledky.
Ve spolupráci se studenty UMPRUM byla dle našeho návrhu vytvořena i instalace mraku, která byla vystavena ve výloze kavárny mamacoffee ve Vodičkově ulici.
Další projekty