Česká filharmonie je nejvýznamnějším českým symfonickým orchestrem, pro níž jsme připravovali kampaň na podporu akce s názvem Open air koncert 2018, která se uskutečnila na Hradčanském náměstí. Usilovali jsme o naprosté vyprodání vstupenek do posledního místa.
Vzhledem k uvolněnější formě koncertu jsme se uvolněným způsobem rozhodli pojmout i kreativní formu. Kampaň s názvem Venku je všechno lepší sleduje členy sboru v poněkud netradičním oblečení (nejen) na místě konání koncertu – Hradčanské náměstí. Cílem bylo komunikovat přístupnost vážné hudby širšímu publiku a zároveň sdělit, že formální dress code není na koncertu nutný.
Jako nejefektivnější kanál jsme vyhodnotili Facebook, a to například kvůli široké cílové skupině se zájmem o vážnou hudbu, jež dobře reaguje na méně formální komunikaci. Vytvořili jsme facebookovou událost a využili Facebook ads.
Pomocí reklamy na Facebooku se nám podařilo zasáhnout 330 tisíc uživatelů, přičemž jednu z forem interakcí s událostí nebo reklamnou provedlo 30 tisíc uživatelů. Na Open Air koncert nakonec dorazilo výrazně více lidí než v předchozích letech a zaplnili jsme navíc i nádvoří Pražského hradu.
Další projekty