Klient a zadání
Internetový obchod Hayashi.cz prodává vybavení pro bojové sporty, karate, box, kick box a MMA. Patří ke špičce na českém trhu, ale potýkal se situací, kdy tržby dál nerostly. E-shop potřeboval novou marketingovou strategii. A té jsme se ujali právě my. Jak v českém prostředí, tak v USA pro Fighters-inc.
Řešení
Abychom zjistili, kudy vede cesta úspěchu pro značku Hayashi, pustili jsme se do renovace marketingové strategie. Důkladně jsme prozkoumali trh, vytyčili cíle značky a rozdělili potenciální zákazníky do několika segmentů na základě jejich různých potřeb.
Výsledek
Hayashi.cz v minulosti stavělo především na výkonnostním marketingu. Tento přístup jsme na základě nové marketingové strategie změnili a opřeli se do komunikace zaměřené jak na krátkodobé dosahování prodejních cílů, tak na budování značky prostřednictvím sociálních médií.
Napište nám
Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám! Rádi si s vámi domluvíme schůzku. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.