Vytěžte s námi ze svých sociálních médií maximum. Dejte sbohem spekulacím, my půjdeme na dřeň. Nastavíme cíle vaší značky a postaráme se, aby rostla. Na Facebooku, Instagramu, LinkedInu nebo Youtube. Máme v tom roky praxe.

Jak to uděláme?

Nejprve navrhneme plán, jak proměnit sociální média v nástroj k dosažení marketingových cílů. Pak je začleníme do mediamixu tak, aby fungovala v souladu s ostatními komunikačními kanály. Potřebujeme vědět, pro koho tvoříme a jaký obsah je zajímá. Proto zjistíme, kdo jsou vaši zákazníci. Nakonec připravíme možnosti cílení a určíme metriky pro vyhodnocování výsledků.

Co umíme?

Strategie pro
sociální média
Příprava obsahu
pro sociální média
Community
management
Placená
reklama
Spolupráce
s influencery

Co spolu vymyslíme?

Ať už řešíte marketing z pohledu strategie, hledáte agenturu pro péči o sociální média, vypisujete výběrko nebo chcete jen kvalitní analýzu, jste u nás na správné adrese. Napište nám na nekousu@grizzlink.cz! Rádi s vámi vše probereme. Nebo můžete zavolat přímo Jiřímu na 737 028 904.

Blog

JINGLE: Tajná zbraň, na kterou se zapomíná

Nástrojů, se kterými můžeme zabojovat na poli digitálního marketingu, je spousta. Každý brand by se měl definovat pomocí konkrétních elementů, které jsou pro něj charakteristické a pomáhají utvářet jeho identitu. Mezi ně můžeme zařadit logo, fonty, barvy apod. Jingle k nim taky spadá, ač se na něj často zapomíná.  Jingle, nebo reklamní znělka, je krátká, chytlavá melodie často používaná v rádiu, v televizi nebo i na internetu. Ideální jingle je znělý, rytmický a snadno zapamatovatelný, aby se potenciálnímu zákazníkovi vybavila daná značka nebo produkt vždy, když ho slyší. Jaké jsou tedy znaky znělky se zaručeným úspěchem? Nezapomenutelná a chytlavá melodie…

Pokraĝovat

Síla komunity: Jak UGC ovlivňuje marketingovou komunikaci

UGC, aneb Uživatelsky Generovaný Obsah nabírá stále větší význam a staví do hlavní role zákazníky, kteří pojí své příběhy se značkou. Ať už sdílením fotky nového produktu nebo přidáním recenze, tvoří obsah, který není pouze novodobým trendem. Dle studií AdWeeku 85 % uživatelů více důvěřuje značkám a produktům právě díky UGC.¹ Avšak za fasádou autenticity se často skrývá upravená realita a dezinformace.   UGC roste jako z vody, ale proč? Čím dál tím více sdílíme své životy online a firmy si toho jsou také vědomy. Přeci jen, díky dostupným technologiím je to jednodušší než kdy dřív, což dokazuje i 4,2…

Pokraĝovat

Brand kódy jako zkratka k silné značce na socialu

V přesyceném prostředí sociálních sítí spolu značky soupeří o pozornost a místo v mysli spotřebitelů. Vyhrává ten, kdo si pro sebe ukrojí víc neuronových spojů a vybuduje vyšší mentální dostupnost. Proto nejde ani tak o to být jiný, ale vyniknout a být výrazný. Distinktivnost místo diferenciace. A v tomto ohledu hrají klíčovou roli brand kódy. Pojďme si ukázat, jak s nimi pracovat v rámci vaší social media komunikace.   Zkratka do mysli zákazníka Brandové kódy (nebo také elementy) usnadňují cestu značky do mysli zákazníka. Jejich hlavním úkolem je evokovat název značky, umožnit její okamžitou rozpoznatelnost a zvýšit zapamatovatelnost. Pokaždé, když…

Pokraĝovat